Raport podsumowujący kampanię
Zapraszamy do zapoznania się z raportem podsumowującym skuteczność kampanii SM-walcz o siebie na podstawie badania ilościowego przeprowadzonego przez Dom Badawczy Maison.
Raport można obejrzeć TUTAJ.
Dowiedz się więcej o Szkole Motywacji na stronie
www.szkola-motywacji.pl
szkoła motywacji
Zapraszamy do zapoznania się z raportem podsumowującym skuteczność kampanii SM-walcz o siebie na podstawie badania ilościowego przeprowadzonego przez Dom Badawczy Maison.
Raport można obejrzeć TUTAJ.
Nasz mózg to centrum zarządzania całym ciałem. Miliony połączeń nerwowych sprawiają, że do tego centrum docierają informacje z pojedynczych komórek, oddalonych od naszej głowy o setki centymetrów. Ta sieć sprawia, że chodzimy, mówimy, rozumiemy… Czasami jednak wystarczy kilka zakłóceń, by jakaś część naszego ciała przestała działać prawidłowo. Właśnie tak dzieje się u osób ze stwardnieniem rozsianym (SM), a że połączeń nerwowych są miliony, spektrum objawów również jest bardzo szerokie. To właśnie dlatego mówi się, że nie ma dwóch takich samych przypadków SM.
14 października 2013 roku ogłoszono listę laureatów konkursu Effie Awards na najbardziej efektywną komunikację marketingową. Wśród nich, jako zwycięzca w kategorii PRO BONO, znalazła się kampania społeczna „SM – walcz o siebie”, zainicjowana i realizowana przez agencję TELESCOPE dla Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego, Fundacji NeuroPozytywni i Fundacji Urszuli Jaworskiej.
Chorzy na stwardnienie rozsiane (SM) powinni mieć dostęp do leczenia immunomodulującego dopóty dopóki ono działa – przekonywali eksperci we wtorek podczas debaty w Warszawie. Podkreślali, że Polska jest jedynym krajem UE, który refunduje to leczenie tylko przez pięć lat.
Chcą zakładać rodziny, mieć pracę, podróżować, kontaktować się ze światem. Polscy chorzy na stwardnienie rozsiane (SM) potrzebują dostępu do terapii i rehabilitacji – to warunek ich pełnoprawnego uczestnictwa w życiu społecznym. Dlatego Parlamentarny Zespół ds. SM i Fundacja NeuroPozytywni po raz drugi spotykają się w Sejmie 24 września 2013 r., aby dyskutować o SM jako problemie społecznym.
Dnia 17 maja 2013 roku w sali konferencyjnej hotelu Zagroń w Istebnej odbyło się Sympozjum Polskiego Towarzystwa Rehabilitacji Neurologicznej poświęcone problemom rehabilitacji w stwardnieniu rozsianym. Sympozjum było jednym z elementów obchodów 2 Międzynarodowego Tygodnia Niepełnosprawnych, który został dofinansowany przez Fundusz Wyszehradzki. Organizacją Tygodnia zajęła się firma Linter Tours.
Inicjatorem kampanii i twórcą brandu „SM-WALCZ O SIEBIE” jest agencja marketingu społecznego TELESCOPE.
TELESCOPE zajmuje się doradztwem w zakresie marketingu społecznego, opracowywaniem strategii, tworzeniem społecznych kampanii reklamowych, łączeniem międzysektorowym podmiotów, projektami CSR, planowaniem mediów oraz pozyskiwaniem i realizacją projektów z funduszy UE. Ma na swoim koncie około 100 kampanii społecznych, szereg nagród, min. Dobroczyńca Roku, Biały Kruk, Złote i Srebrne EFFIE, Kampania Społeczna Roku, Newsweek 1%.
Zapraszamy do obejrzenia materiału filmowego przedstawiającego realizację spotu promującego kolejną edycję kampanii SM- walcz o siebie!
Zakończona ogromnym sukcesem w grudniu 2012 kampania społeczna dotycząca Stwardnienia Rozsianego SM-WALCZ O SIEBIE, mająca na celu „odczarowanie” SM-u w świadomości Polaków jako choroby nieuchronnie kojarzonej z wyrokiem niepełnosprawności a wręcz śmierci, zostala uhonorowana statuetką oraz tytułem KAMPANII SPOŁECZNEJ ROKU 2012 w kategorii ZDROWIE w konkursie organizowanym przez Fundację Komunikacji Społecznej.